0905 394 134
spirit@spiritsl.sk


Objavte nástroje a kompletný postup servisu

  • Príprava

  • Diagnostika

  • Čistenie púzdra a remienka

  • Obnovenie vodotesnosti

  • Demontáž strojčeka

  • Čistenie strojčeka

  • Opätovná montáž

  • Pripevnenie ciferníka a ručičiek

  • Nastavenie frekvencie

  • Kontrola vodotesnosti

  • Kontrola funkcií

  • Kontrola kvality

  • Návrat Vašich hodiniek

Ako poslať hodinky do servisu

Hodinky môžete priniesť priamo do servisu na adresu: SPIRIT Slovakia s.r.o., Gercenova 6/A, 85101 Bratislava alebo hodinky môžete poslať poštou alebo kuriérom na adresu servisu.

Hodinky je potrebné riadne zabaliť, lebo ide o krehký tovar (doporučujeme zabaliť do bublinkovej folie, ktorá chráni proti nárazom)
1
Zásielku doporučujeme poistiť
2
Ak sú hodinky v záruke je potrebné pribaliť záručnú kartičku alebo doklad o zakúpení hodiniek, a napísať dôvod reklamácie, prípadne popis závady
3
Vaše hodinky budú po doručení do servisu skontrolované našim hodinárom, ktorý urobí diagnostiku
4
Na základe diagnostiky Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom - aká oprava je potrebná, cena opravy a termín zhotovenia opravy
5
Hodinár začne s opravou až po Vašom schválení
6
Termíny opráv závisia od rozsahu opravy a dostupnosti náhradných dielov, ktoré objednávame priamo od výrobcov uvedených značiek.
Drobné opravy robíme aj na počkanie, alebo v priebehu 14-21 dní, ale náročnejšie opravy môžu trvať aj viac ako mesiac.
Servisný úkon - výmena batérie robíme aj na počkanie a tento úkon zahŕňa: Výmena batérie, premazanie tesnení (alebo výmena tesnení), tlaková skúška vodotesnosti, čistenie UZV
7

Spirit Slovakia spol. s.r.o.

Profesionálna pracovňa

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať!

+421 02 6345 1330, +421 0905 394 134, spirit@spiritsl.sk